Monday, April 4, 2011

fun story......

lepas abis kelas tgh ari which hci.....

balik pas makan sizzling kat fak....

bukak pintu umah...then, nak bukak pin2 bilik...aku da ready da nak masuk bilik tukar bj then tido.. d da pandang aku....then, bermulalah dialog kitorg:

d : kunci aku kat ko kan?
me : eh xdela....aku bukan org last kunci pintu...(sambil mengorek beg...)
d : eh, aku xde kunci...bukak pin2 td memg pki kunci aku...

maka...pergilah ke bilik kema n sha...

me : sha, kema, cek beg korang de x kunci bilik aku..
sha : xde....(sambil mencari-cari)
kema : aku xde pegang....ngan muke konfiden..

kuar bilik dorang....tanye d balik....

me : ko sure ke xde dlm beg ko?
d : betul.....(beg d da nak koyak da aku tgk..)

kami pun cr lg...setiap inci beg kitorg cr.....memg da mcm2 jenis cara da nak cr kunci 2.....hoho...
atlast kema wat keputusan...

kema : ntah2 dalam kete....
d : mane ko tau...
kema : da dlm sume beg xde....
d : haha....gud conclusion...

then, aku pun turunla g kete....cari punye cr....aku nek atas balik....

kema : ade x?
me : xde r....

then, siasat punye siasat...

sha : nape aku igt moment mlm smlm punye r? memori arini memg xde....
me : aku pun same.

then, kitorang perah otak pk sape pgg kunci 2 last....then, aku memg igt kema yg last...(kema ni memg pelupa ckit...huhu)..pk punye pk....ntah2 kat bonet kete....

then, kema pun turun bwh tuk cr kunci.....sbb die yg pgg last....

jeng3!!!!!!!!!!

jumpa pun.....kema ni memang tul....rasa cam nak tikam perut die 10 kali....

hahaha......penat kitorang jd csi td....ghupenyer gni org siasat kes jenayah...huhu...memang penatla otak ni mikirkan benda 2....hohoho.....

No comments:

Post a Comment